Tussenstop doha airport - Reisverslag uit Doha, Qatar van tamaraendominique - WaarBenJij.nu Tussenstop doha airport - Reisverslag uit Doha, Qatar van tamaraendominique - WaarBenJij.nu

Tussenstop doha airport

17 September 2015 | Qatar, Doha

Het is intussen een uur 's nachts en wij zijn aangekomen in Qatar voor onze overstap naar Nairobi. In het vliegtuig zijn we goed verzorgd met lekker eten, goede stoel met extra kussen en een fleecedeken. De temperatuur is hier heel anders dan we in Nederland gewend zijn, het is nu nog 33 graden midden in nacht, het voelt net als een turks stoombad. Gelukkig hebben ze airconditioning uitgevonden en is het op het vliegveld goed uit te houden. Het vliegveld is ontzettend luxe zelfs in vergelijking met schiphol, en we kijken onze ogen uit met alle mooie en aparte gewaden. We gaan nu richting onze gate, wachten op het tweede vliegtuig en een beetje uitrusten.
Wij gaan proberen om het blog zo vaak mogelijk an een update te voorzien. Liefs en kusjes Do&Tam.

• 17 September 2015 - 00:33

Wilma:

Succes met het tweede deel van jullie reis!